понедельник, 5 мая 2008 г.

про впечатления клиента о покупке через плимус; 2х-дневные тормоза в обработке заказа

Покупатель на 450$ ждал 12 часов пока ордер обработают, потом написал в плимус "отмените нафиг заказ если не обработаете через час". Его отменили, я списался с ним, продукт был все еще нужен. Послал ему продукт авансом, он потом поместил заказ опять (честный ч-к оказался). подробности тут , там еще есть жалобы от других людей.

Что убило, так это слова заказчика:

When I attempted to purchase this product, it said that approval would be in
a few minutes or up to 12 hours. I really needed this product at that time.

It seems that I received a phone call a couple of times from a 408 area
phone number while I was on the phone with my own clients so, I didn't
answer. A message was never left by the automated (?) system.

For the couple of days following the order, I tried calling to talk to
someone and the system hung up on me. I called the San Diego office, the
San Jose office for two days. I also tried to enter the reference ID and the
system hung up on me after saying "BYE".

I finally got a voice mail last night and tried to verify the order on the
system and the number you gave me did not answer. 1-858-764-1975

Как они, бедненькие, вообще чего-то покупают через плимус..

Комментариев нет: