Покупатель на 450$ ждал 12 часов пока ордер обработают, потом написал в плимус "отмените нафиг заказ если не обработаете через час". Его отменили, я списался с ним, продукт был все еще нужен. Послал ему продукт авансом, он потом поместил заказ опять (честный ч-к оказался). подробности тут , там еще есть жалобы от других людей.
Что убило, так это слова заказчика:
When I attempted to purchase this product, it said that approval would be in
a few minutes or up to 12 hours. I really needed this product at that time.
It seems that I received a phone call a couple of times from a 408 area
phone number while I was on the phone with my own clients so, I didn't
answer. A message was never left by the automated (?) system.
For the couple of days following the order, I tried calling to talk to
someone and the system hung up on me. I called the San Diego office, the
San Jose office for two days. I also tried to enter the reference ID and the
system hung up on me after saying "BYE".
I finally got a voice mail last night and tried to verify the order on the
system and the number you gave me did not answer. 1-858-764-1975
Как они, бедненькие, вообще чего-то покупают через плимус..
Комментариев нет:
Отправить комментарий