четверг, 9 июня 2011 г.

пришлось по телефону пройти опрос plimus'а по поводу качества их обслуживания

Недавно получил мыло:


Dear Valued Plimus Vendor,

I realize you are very busy, but we need your help. As part of our ongoing commitment to provide a superior e-Commerce solution, Plimus periodically asks sellers, such as yourself, for feedback on the services we provide you. Plimus has retained a third party specialist, Greenwich Strategy, to speak with a random sample of our clients on our behalf to conduct an objective survey.

This email is to let you know that you have been randomly selected to be a part of this research process, and to ask you to please consider spending roughly 15 minutes on the phone with a member of Greenwich Strategy at some point in the coming days or weeks.

You should expect an email from Greenwich Strategy within 24 hours, in which they will ask to set up a time to speak. Again, roughly 15 minutes will be required for the conversation. Please know that Plimus is making this investment to enhance the value of what we provide to businesses like yours.

We appreciate your time and thoughts--we thank you sincerely for making time for this important conversation. If you have any issues or concerns, do not hesitate to contact me.


Спустя пару дней - мыло от ч-ка из этой Greenwich Strategy, где он спрашивал как можно связаться со мной ибо мой номер указанный в профиле - не отвечает. ФИО ч-ка было Павел *тюк - очевидно бывший украинец. Дал им свой номер мобилы, и часов в 18-00 МСК из США на него позвонили, и я 20 минут поболтал с этим Павлом.

Вопросы он задавал очень тактичные (никакой финансовой инфы) и одновременно умные. Я сообщил им что наибольшей проблемой плимуса являются отчетность для налоговой, а также молчаливый откат платежей в течение 30 дней с момента оплаты.

Интересно, а кому нить из читающих этот пост Плимус звонил? Как долго говорили с ним?

Комментариев нет: